• Od 31 maja wszyscy wracamy do nauki stacjonarnej!

            28.05.2021

            Już się nie możemy doczekać poniedziałku, a Wy? Pamiętajcie o spakowaniu plecaków, nastawieniu budzików, zabierzcie worki z obuwiem zmiennym.

            Zajęcia stacjonarne będą się odbywały według dotychczasowego planu lekcji. Plan dla klasy można sprawdzić w dzienniku elektronicznym.

            Ponieważ nie mamy już możliwości przydzielenia osobnych sal każdej planie, lekcje będą się odbywały w salach oznaczonych na planie lekcji. Przydział sal można sprawdzić na planie przy pokoju nauczycielskim lub przy świetlicy.

            Z uwagi na to, że wiele miesięcy upłynęło odkąd ostatni raz spotykaliśmy się stacjonarnie z uczniami klas V i VI - załączamy poniżej pliki z planami tych klas.

                                      5a.pdf                         5b.pdf                    6a.pdf                      6b.pdf

            Uczniowie klas IV-VIII zapisani na obiady będą mogli korzystać z posiłków w sali 15 w godzinach 12.20-12.40.

            Pamiętajcie o butach na zmianę! Podział szatni pozostaje bez zmian - uczniowie kl. 4-5 korzystają z szatni przy sklepiku szkolnym, uczniowie kl. 6 – z szatni przy hali gimnastycznej.

            Przerwy 5 min. i 10 min. uczniowie spędzają na korytarzach szkolnych, natomiast na dłuższych przerwach wychodzą na dziedziniec przy hali sportowej (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych).

            Nadal w przestrzeniach wspólnych (korytarze, toalety) obowiązuje noszenie maseczek, a przy wejściu do szkoły należy obowiązkowo zdezynfekować ręce.

            Poranne zajęcia świetlicowe, które dotychczas odbywały się w bibliotece, od poniedziałku zostają przeniesione do świetlicy, także uczniów klas IV-VIII, którzy dotychczas brali w nich udział, zapraszamy do świetlicy.

          • SKARPETKOSTWÓR Przedszkolny Konkurs Rękodzieła Artystycznego

            26.05.2021

            Zapraszamy dzieci i rodziców do udziału w konkursie rękodzieła artystycznego!

            Tematem konkursu jest „SKARPETKOSTWÓR

            Zadanie polega na stworzeniu pluszowej zabawki ze skarpety. Forma i rodzaj wykorzystanych materiałów są dowolne.

            Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: 3-4 latki; 5-6 latki

            Termin zgłaszania prac do 10.06. 2021

            Prace wraz z kartą zgłoszeniową przekazujemy do wychowawcy grupy trzylatków Małgorzaty Kostrzębskiej do 10.06. 2021

            REGULAMIN KONKURSU RĘKODZIEŁA ARTYSTYCZNEGO

            DLA DZIECI I DOROSŁYCH POD HASŁEM

            „SKARPETKOSTWORY”

            I.CELE

            1.Zwiększanie zainteresowania dzieci rękodziełem.

            2.Doskonalenie zdolności z zakresu motoryki małej.

            3.Rozwijanie umiejętności twórczego myślenia i nieszablonowego podejścia do otaczającej nas rzeczywistości.

            4.Promocja osiągnięć uczestników konkursu i placówki oświatowej w mediach społecznościowych.

            II.ORGANIZATOR:

            Małgorzata Kostrzębska - wychowawca grupy trzylatków

            ZASADY ORGANIZACYJNE KONKURSU

            1.W Konkursie mogą uczestniczyć dzieci z grup Przedszkola w Starych Załubicach.

            2.Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną prace.

            3.Konkurs polega na przygotowaniu tematycznej pracy i dostarczeniu jej do organizatora wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia.

            4.Tematem jest SKARPETKOSTWÓR.

            Zadanie polega na stworzeniu pluszowej zabawki ze skarpety. Forma i rodzaj wykorzystanych materiałów są dowolne. Przy wykonywaniu pracy dopuszcza się pomoc rodziców, dziadków i rodzeństwa.

            5.Ocena prac:

            Uczestników konkursu ocenia jury, w skład którego wchodzą osoby zaproszone przez organizatora.

            Jury dokonuje oceny wg następujących kryteriów:

             kolorystyka,

             oryginalność w realizacji tematu,

            materiały i technologia wykonania,

            ogólne wrażenia estetyczne,

            trwałość formy.

            Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: dzieci z grupy 3 i 4 latków oraz dzieci z grup 5 – 6 latków.

            Zgłoszone do konkursu prace będzie można odebrać osobiście po wystawie pokonkursowej.

            Prace, które nie zostaną odebrane do końca czerwca zostaną zutylizowane.

            7. Prace wraz z kartą zgłoszeniową są przyjmowane do dnia 10.06.2021

            8.O podziale, liczbie nagród rzeczowych (I, II, III miejsce) i wyróżnień decyduje Jury.

            Jury ma prawo nie przyznać wybranego miejsca/wyróżnienia, inaczej rozdzielić nagrody.

            9.Ogłoszenie wyników i nagrodzenie uczestników odbędzie się w czasie wystawy pokonkursowej

            17 czerwca 2021

            10.Organizator zastrzega sobie prawo do ogłoszenia wyników i zorganizowania wystawy w formie zdalnej, jeśli sytuacja epidemiczna będzie tego wymagała.

          • Warsztaty dla rodziców w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie

            25.05.2021

            Wołomińska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna zaprasza na warsztaty dla rodziców.

            „CYFROWY ODWYK”

            Spotkanie odbędzie się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie w dniu 02. 06.2021r. 17.00-19.00

            Zapisy telefoniczne w sekretariacie Poradni.

             

            „JAK MOTYWOWAĆ DZIECI DO SAMODZIELNOŚCI”

            – rzecz o motywacji oraz braniu odpowiedzialności za własne zachowania i obowiązki - warsztaty dla rodziców.

            Spotkanie odbędzie się w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wołominie w dniu 09. 06.2021 r. godz. 17.00-19.00

            Zapisy telefoniczne w sekretariacie Poradni.

            W razie dużego zainteresowania istnieje możliwość zorganizowania kolejnej edycji.

             

            KONTAKT:

            Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wołominie

            ul. Legionów 85

            05-200 Wołomin

            tel: 22 546 81 84

            tel./fax: 22 776 27 85

            Godziny otwarcia:

            Sekretariat: Poniedziałek 9:00 – 17:00           Wtorek – Czwartek   8:15 – 16:15

          • "Podaruj czas" - potrzebna pomoc!

            19.05.2021

            Mama naszego ucznia potrzebuje pomocy. Zmaga się ze straszliwą chorobą i potrzebuje pieniędzy, aby opłacić leczenie - czy możemy jej pomóc?

            Klasa 2a podjęła się zadania zorganizowania kiermaszu zdobionych własnoręcznie tekstylnych toreb. Cały dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc naszej mamie.

            Torebki będzie można zabrać ze sobą od 20.05.2021 r. ze stoiska ustawionego przy sekretariacie. Będzie tu też ustawiona skarbonka dla tych, którzy zechcą wesprzeć finansowo naszą akcję.

          • Zapraszamy na zebrania z rodzicami

            17.05.2021

            W dniach 24 i 25 maja odbędą się najbliższe spotkania z rodzicami.

            Zapraszamy wszystkich rodziców do udziału w zebraniach klasowych - to już ostatnie zebrania w tym roku.

            Rodziców, którzy chcieliby indywidualnie porozmawiać z nauczycielami uczącymi w danej klasie, zachęcamy do skorzystania z możliwości indywidualnej rozmowy z nauczycielem - wystarczy "wydzwonić" daną osobę korzystając z wideorozmowy na Teams.

          • Zdrowo jem, więcej wiem - projekt klasy 2b

            14.05.2021

            Klasa 2b to nasi szkolni eksperci od spraw zdrowego odżywiania, a to wszystko dzięki projektowi edukacyjnemu "Zdrowo jem, więcej wiem", który uczniowie z wielkim zapałem realizowali w ostatnich dniach.

            Piramida Zdrowia

            Podczas pierwszych zajęć z projektu przenieśliśmy się wspólnie wykonanym wehikułem do starożytnego Egiptu, aby zobaczyć jak wyglądały kiedyś piramidy. Widzieliśmy również film, dzięki któremu dowiedzieliśmy się jak one powstawały. Następnym elementem zajęć było dowiedzenie się jak zbudowana jest Piramida Zdrowia. Na zajęciach próbowaliśmy stworzyć klasową piramidę, która miała posłużyć nam jako wzór do wykonania własnych Piramid Zdrowia. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że podstawą naszej piramidy jest ruch, który zapewnia nam prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Postanowiliśmy, że mimo tego, iż przed nami miały być zajęcia on- line nie zrezygnujemy z ruchu w różnej postaci, czy to spacerów, czy poprzez aktywność własną Stworzyliśmy wspólnie zdrowy jadłospis na cały dzień i podzieliliśmy się nim ze społecznością szkolną. Najciekawsze i najbardziej zaskakujące dla uczniów, podczas układania Piramidy Zdrowia okazał się fakt, że nie znaleźli w niej słodyczy. Po zajęciach i przedyskutowaniu tematów wielu uczniów postanowiło zmienić swoje nawyki żywieniowe. Podsumowaniem zajęć dotyczących Piramidy Zdrowia było wykonanie własnej Piramidy. Zaprosiliśmy zaprzyjaźnioną klasę 2 b do wzięcia udziału w zmaganiach o tytuł najlepiej wykonanej Piramidy. Wpłynęło wiele prac. Najwięcej głosów oddano na pracę Sebastiana Sowy z 2 b. Wyróżniono także prace Oliwki Sokołowskiej, Leny Beredy i Krystiana Sołowiej. Uczniowie otrzymali pamiątkowe dyplomy i symboliczne nagrody.  Prace stały się dekoracją głównego szkolnego korytarza. Wzbudzały duże zainteresowanie wśród społeczności szkolnej.

            Woda źródło życia

            Kolejnym etapem zajęć projektowych było uświadomienie sobie jak ważna w życiu człowieka jest woda. Nasze zajęcia rozpoczęliśmy od obejrzenia prezentacji dotyczącej tego jak wygląda krajobraz tam gdzie nie ma wody. Widzieliśmy również te miejsca gdzie wody mamy pod dostatkiem. Dzięki wspólnemu wykonaniu makiety Magiczny strumień..." na własne oczy przekonaliśmy się, że świat dzięki wodzie tętni życiem.  Zdaliśmy sobie sprawę, że podobnie jest z naszym organizmem. Dzięki tym zajęciom wiemy, że organizm ludzki w 2/3 składa się z wody i to dzięki niej może właściwie funkcjonować. Przy okazji stworzyliśmy wielki rysunek prezentujący sylwetkę dziecka 9 letniego w skali 1:1 i zaznaczyliśmy orientacyjnie ile znajduje się w nim wody. Sprawdziliśmy także jak możemy rozpoznać, że zbyt mało wody spożywamy. Wiemy, że wyznacznikami niedoboru wody są zaburzenia  koncentracji uwagi, bóle głowy, suchość skóry, suchość w ustach itd. Umiemy odpowiednio się nawadniać. Wiemy, że należy pić często i małymi łykami. Umiemy też stworzyć własny napój izotoniczny. Kolejnym etapem zajęć było przeprowadzenie doświadczenia: przenoszenie wody gąbką. Dzieci po tym doświadczeniu zorientowały się, że nasz organizm jest jak gąbka, pochłania wodę, ale także ją traci, choćby podczas ruchu. Tak jak w eksperymencie woda wykapywała na podłogę, tak my podczas codziennych funkcji życiowych gubimy wodę: przez mocz, pot, łzy. Refleksją z zajęć było to, że woda jest tak cenna, że nie można jej bez potrzeby marnować. Podczas burzy mózgów "Co jest najlepsze do picia?" uczniowie stwierdzili, że lepsze są wody, które mają jakiś smak, ale po nich ciągle chce się pić. Sprawdziliśmy ich etykiety i okazało się, że znajduje się w nich dużo cukru i często substancje, które zmieniają kolor i smak. Niekiedy nie ma w ich składzie sugerowanych w nazwie soków, zastępują je koncentraty i aromaty.

            Jako podsumowanie zajęć przygotowaliśmy plakaty, aby zachęcić innych uczniów w szkole do picia wody, bo jest to źródło życia i zdrowia. Do wykonania prac zachęciliśmy także zaprzyjaźnioną klasę 2 b. Jako podsumowanie realizowanych treści przeprowadziliśmy „Quiz wiedzy o wodzie”. Dzięki niemu okazało się, że klasa doskonale poradziła sobie z odpowiedzią na pytania. To zachęciło  nas do stworzenia gry Milionerzy, w którą może zagrać każdy uczeń w szkole, aby inni mogli sprawdzić wiedzę w tym zakresie. Podajemy link: https://learningapps.org/view20041751?fbclid=IwAR0_wXUG9uG7PB1itqnqIRVk2kryEDgCeod3_TJSmjO8aWKamhq94q9Q9Ds  i zachęcamy do zweryfikowania swojej wiedzy.

            Dla chcących poszerzyć wiedzę w zakresie zdrowego odżywiania i ruchu polecamy odwiedzenie strony http://www.aktywniepozdrowie.pl/ gdzie znajduje się wiele cennych wskazówek dotyczących zdrowego trybu życia.

          • 17 maja wracają do nauki stacjonarnej uczniowie kl. 8, 7 i 4

            13.05.2021

            Przypominamy, że od poniedziałku 17 maja do nauki stacjonarnej wracają uczniowie kl. 8, 7a, 7b, 4a i 4b.

            Zajęcia stacjonarne będą się odbywały według dotychczasowego planu lekcji, niewielkie zmiany musieliśmy nanieść jedynie w klasie 8. Plan dla klasy można sprawdzić w dzienniku elektronicznym, jednak dla pewności załączamy poniżej pliki z planami poszczególnych klas:

            plan 4a   plan 4b   plan 7a   plan 7b   plan 8

            W tygodniu 17-21 maja każda klasa ma przydzieloną jedną salę lekcyjną, w sali tej będą się odbywać wszystkie lekcje tej klasy, poza informatyką i wf.

            Uczniowie klas IV-VII zapisani obiady na będą mogli korzystać z posiłków w sali 15 w godzinach 12.25-12.40. Dla poszczególnych klas będą przydzielone osobne stoliki.

            Podział szatni pozostaje bez zmian - uczniowie kl. 4 korzystają z szatni przy sklepiku szkolnym, uczniowie 7 i 8 klas - z indywidualnych szafek.

            Przerwy 5 min. i 10 min. uczniowie spędzają w salach lekcyjnych, natomiast na dłuższych przerwach wychodzą na dziedziniec przy hali sportowej (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych).

            Nadal w przestrzeniach wspólnych (korytarze, toalety) obowiązuje noszenie maseczek, a przy wejściu do szkoły należy obowiązkowo zdezynfekować ręce.

            Przypominamy, że uczniowie klas 5 i 6 nadal uczą się zdalnie, a dni 24 - 28 maja są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych.

          • Regulamin szkolnego konkursu

            05.05.2021

            „NAJPIĘKNIEJSZA KAPLICZKA MATKI BOŻEJ”

            Regulamin szkolnego konkursu

                                                                                          

             „NAJPIĘKNIEJSZA KAPLICZKA MATKI BOŻEJ”

             

            Cele:

                   - przypomnienie uczniom poprzez twórczość plastyczną o chrześcijańskiej

                    tradycji naszego kraju,

                    - rozbudzanie zainteresowań sztuką ludową ,,małej ojczyzny’’,

                   - uświadamianie roli sztuki jako narzędzia wypowiadania myśli, uczuć i

                   przeżyć,

                  - zachęcenie uczniów do twórczej działalności plastycznej i pokazanie

                   nieprzemijającego piękna małych form architektury sakralnej,

                 - pobudzanie i rozwijanie aktywności artystycznej dzieci.

             

            1.Konkurs adresowany jest do uczniów klas I-III szkoły podstawowej.

            2. Przedmiotem konkursu jest przestrzenna kapliczka wykonana dowolną techniką, o rozmiarach nie większych niż 50x 50x 50cm.

            3. Oceniane będą:

               - zgodność wykonanych kapliczek z tradycją ludową a zarazem pomysłowość technologiczna (oryginalność rozwiązań, technik).

            4. W konkursie mogą wziąć udział jedynie prace indywidualne.

            5.Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody uczestnika konkursu na

               publikowanie uzyskanych wyników na stronie internetowej szkoły.

            6.Pracę należy czytelnie opisać (pismem drukowanym):

                - imię, nazwisko klasa.

            1. Kapliczki oceni komisja konkursowa powołana przez organizatorów.
            2. Prace należy składać u organizatorów konkursu, termin składania prac upływa 21.05.2021 r.
            3. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi dn. 01.06.2021 r.
            4. Prace zostaną zaprezentowane na wystawie w szkole i parafialnym kościele.

             

            Serdecznie zachęcamy uczniów do udziału w konkursie.

             

            Organizatorzy konkursu:

            Katechetka p. M. Rybak, p. K. Jernaś, p. E. Rudy.

             

          • Harmonogram powrotu uczniów do stacjonarnej nauki w naszej szkole

            30.04.2021

            Małymi krokami wracamy do normalności! Od 4 maja br. do szkoły wracają wszystkie dzieci z klas I-III szkół podstawowych, a w kolejnych tygodniach stopniowo starsi uczniowie. Od 31 maja br. szkoły i placówki oświatowe będą funkcjonowały w trybie stacjonarnym - możemy przeczytać na stronie MEiN.

            Sytuacja epidemiczna na tyle się poprawia, że w reżimie sanitarnym i przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa wracamy do normalnej pracy szkół. Dzięki decyzji rządu stopniowo, przez cały maj, do stacjonarnej pracy będą wracały poszczególne szkoły i placówki - wyjaśnia MEiN.

            Ogólne zasady, czyli kto i kiedy wraca do nauki stacjonarnej w naszej szkole:

            • Od 4 maja br. uczniowie wszystkich klas I-III szkół podstawowych wracają  do nauki stacjonarnej w szkole. 

            Lekcje będą się odbywały według planu zajęć sprzed nauczania zdalnego. Dla przypomnienia poniżej publikujemy plany dla klasy 1b, 2b i 3b.

            1b.pdf                                   2b.pdf                             3b.pdf

            Dla uczniów pracujących stacjonarnie będą wydawane obiady - w godzinach 11.15 - 11.45.

            W reżimie sanitarnym będzie również pracowała świetlica szkolna. Nadal apelujemy do Państwa, aby z opieki świelicowej korzystały tylko te dzieci, które nie mają zapewnionej opieki w domu. W miarę możliwości ograniczajmy czas przebywania dzieci na świetlicy.


            • Od 17 maja br. uczniowie klas IV-VII przechodzą na naukę w tzw. systemie hybrydowym (50 proc./50 proc.

            W przypadku uczniów naszej szkoły oznacza do powrót na teren szkoły uczniów klas VIII, VII a, VII b oraz IV a i IV b. Uczniowie klas V i VI nadal będą uczyli się zdalnie.

            • Od 31 maja br. wszyscy uczniowie uczą się już stacjonarnie.
          • Organizacja pracy klas I-III od 23.04.2021 r.

            23.04.2021

            Od dnia 26.04.2021 r. do dnia 2.05.2021 r. w województwie mazowieckim wprowadza się nauczanie hybrydowe w klasach I-III.



            W naszej szkole  od dnia 26.04.2021 r. do dnia 2.05.2021 r. stacjonarnie, zgodnie z  załączonym planem zajęć (ten plan zajęć stacjonarnych, który obowiązywał przed zawieszeniem zajęć) uczyć się będą uczniowie klasy 1a, 2a i 3a.Uczniowie klasy 1b, 2b i 3b w tym okresie będą mieć nauczanie zdalne - zgodnie z obecnie obowiązującym harmonogramem zajęć zdalnych.


            W okresie nauczania hybrydowego świetlica szkolna sprawuje opiekę wyłącznie nad uczniami uczęszczającymi na zajęcia stacjonarne oraz dzieci osób bezpośrednio zaangażowanych w walkę z Covid-19 (wymagane oświadczenie rodzica).
            W okresie nauczania hybrydowego w szkole wydawane są posiłki tylko dla uczniów uczęszczających na zajęcia stacjonarne.


            Biblioteka szkolna jest czynna stacjonarnie. Uczniowie korzystają z biblioteki grupowo, pod opieką wychowawcy w terminie ustalonym z bibliotekarzem.


            Aktualne plany zajęć poszczególnych klas dostępne są  już w dzienniku elektronicznym lub poniżej:

            Klasy uczące się stacjonarnie: kl_1_a.pdf, kl_2_a.pdfkl_3a.pdf.

            Klasy uczące się zdalnie: kl_1_b.pdf, kl_2b.pdfkl_3b.pdf.



            Szczegóły w zarządzeniu dyrektora opublikowanym na stronie internetowej szkoły i dzienniku elektronicznym (pliki szkoły).

          • Małymi krokami wracamy do stacjonarnej pracy

            23.04.2021

            Na razie, od poniedziałku, 26 kwietnia uczniowie z klas I-III będą mieli zajęcia hybrydowo. 

            Planujemy, by do stacjonarnej nauki na terenie szkoły wróciły w przyszłym tygodniu klasy 1a, 2a, 3a. Uczniowie pozostałych klas będą się uczyć jak dotychczas - zdalnie.

            Z ostatecznymi decyzjami i szczegółowymi rozwiązaniami musimy poczekać do popołudnia - wtedy powinny być już opublikowane akty prawne regulujące pracę szkół od 26 kwietnia.

            Prosimy zatem zaglądać na naszą stronę internetową i do dziennika elektronicznego.

          • Konkurs polonistyczny "Poezja o języku"

            01.04.2021

            Zapraszamy uczniów klas 4-8 do udziału w konkursie poetyckim.

            Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów z klas IV-VIII do udziału w konkursie dotyczącym polskiej gramatyki!


            Uczestnicy mają do napisania wiersz, w którym zostanie przedstawiona wybrana zasada gramatyczna (np. wierszyk pomagający zapamiętać nazwy przypadków, części mowy, zasady ortograficzne itd.).

            Forma wiersza może być dowolna, ale podział na strofy, użycie rymów i środków stylistycznych na pewno podniosą jego wartość.


            Wiersze napisane w pliku Word wraz z podpisem proszę przesyłać przez pocztę outlook na konto p. Magdaleny Motyl.

            Termin składania prac to 19 kwietnia 2021 r.

            Do wygrania atrakcyjne nagrody.

            Magdalena Motyl

          • Radosnych Świąt Wielkanocnych!

            31.03.2021

            Przypominamy, że w dn. 01-06.04.2021 r. w szkole trwa przerwa świąteczna. W tym czasie nie prowadzimy zajęć online. Z uczniami spotkamy się w środę 07.04.2021 r. - niestety na razie jeszcze na lekcjach zdalnych.

             

            Przedszkole pracuje zdalnie do piątku 02.04.2021 r. Swoją działalność online wznawia od wtorku 06.04.2021 r. 

            Wszystkim jeszcze raz życzymy dużo zdrowia i szybkiego powrotu do stacjonarnych zajęć.

             

          • Lista dzieci zakwalifikowanych oraz niezakwalifikowanych do przedszkola

            26.03.2021

            Rodzicom dzieci zakwalifikowanych do naszego przedszkola przypominamy, że do dnia 14 kwietnia 2021 do godziny 16:00 są zobowiązani złożyć potwierdzenie woli.

            Potwierdzenie woli należy odnotować na platformie rekrutacyjnej na swoim profilu, następnie wydrukowane i podpisane złożyć w placówce.

            Niezłożenie dokumentu spowoduje nieuwzględnienie dziecka na dalszym etapie rekrutacji.

            lista_zakwalifikowanych_do_przedszkola.pdf

            Wszystkie dzieci biorące udział w rekrutacji zostały zakwalifikowane do dalszego etapu.

            Rodzicom dzieci zakwalifikowanych do naszego przedszkola dzieci przypominamy, że do dnia 14 kwietnia 2021 do godziny 16:00 są zobowiązani złożyć potwierdzenie woli.

            Potwierdzenie woli należy odnotować na platformie rekrutacyjnej na swoim profilu, następnie wydrukowane i podpisane złożyć w placówce.

            Ze względu na sytuację epidemiczną, prosimy dokumenty pozostawić  w skrzynce wystawionej w przedsionku szkoły.

            Magdalena Sycik

            dyrektor ZSP w Starych Załubicach

          • Komunikat w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania przedszkola

            26.03.2021

            INFORMUJĘ WSZYSTKICH RODZICÓW NASZYCH PRZEDSZKOLAKÓW, ŻE W ZWIĄZKU Z OBOSTRZENIAMI OGŁOSZONYMI PRZEZ PREMIERA I MZ W OKRESIE :

            OD DNIA 29 MARCA 2021 R. (poniedziałek) DO 9 KWIETNIA 2021 R.

                         ZAWIESZONE ZOSTAJĄ ZAJĘCIA W PRZEDSZKOLU W STARYCH ZAŁUBICACH.

            Magdalena Sycik

            Dyrektor ZSP w Starych Załubicach

            W okresie czasowego zawieszenia zajęć zadania Przedszkola w Starych Załubicach są prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – o szczegółach powiadomią Państwa wychowawcy grup.

            Materiały edukacyjne będą publikowane przez wychowawców grup codziennie o godzinie 9:00 i 11:00 za pośrednictwem aplikacji Messenger. Prosimy w miarę możliwości zachęcać dzieci do aktywnego korzystania z propozycji i wspomóc je w wykonaniu zadań. Oczywiście w grupach 3, 4, 5- latków korzystanie ze zdalnych form nie jest obligatoryjne.

            Z uwagi na obowiązkowe przygotowanie przedszkolne w grupie 6-latków, zalecamy w tej grupie aktywne uczestnictwo dzieci w proponowanych formach zdalnej nauki.

            W razie jakichkolwiek problemów, przypominam, że wychowawcy do Państwa dyspozycji w godzinach 7:00-17:00. Proszę się z nimi kontaktować (przez aplikację Messenger lub 4parents) w razie problemów z obsługą udostępnianych materiałów czy kłopotów z ich realizacją.

             

            Komunikacja z przedszkolem w okresie ograniczenia funkcjonowania:

            Telefon stacjonarny w godz. 9.00 – 15.00: 22 761 71 22 (sekretariat)

            Telefon komórkowy w godz. 8.00 – 16.00: 538 816 636

            Oraz kontakt przez aplikację 4parents i grupy oddziałowe na aplikacji Messenger.

          • ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU,, NAJŁADNIEJSZA PALMA‘’

            25.03.2021

            Dnia 24 marca został rozstrzygnięty konkurs pt. „NAJŁADNIEJSZA PALMA”.

            Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom, za kultywowanie tradycji związanej ze Świętami Wielkanocnymi, za zaangażowanie oraz  niezwykłą kreatywność. Wszystkie palmy są piękne i bardzo trudno było komisji wybrać te najładniejsze.

             

            Z radością informujemy, że laureatami zostali:

            W kategorii klas I-III

            I miejsce Lena Bereda kl. II b

            II miejsce Zofia Jarosławska kl. III b

            III miejsce Igor Milewski kl. III a

            W kategorii klas IV-VI

            I miejsce Klaudia Fluks kl. V a

            II miejsce Monika Rosłon kl. V a

            III miejsce Klaudia Pietrucha kl. V a

            Zwycięzcom gratulujemy! Dyplomy i nagrody zostaną wręczone po powrocie do szkoły.

            Uczniowie mogą odbierać swoje palmy( znajdują się na wystawce w holu szkolnym), aby w Niedzielę Palmową uroczyście je poświęcić.

            Serdecznie dziękujemy Ks. Proboszczowi Wojciechowi Stępniowi za sfinansowanie nagród.

            Organizatorzy:

            katechetka Marta Rybak

            Katarzyna Jernaś

          • Pasowanie na czytelnika

            22.03.2021

            Czwartek 11 marca 2021 r. to był wyjątkowy dzień dla pierwszoklasistów        w naszej szkole. Tego dnia uczniowie klas: I a i I b zostali uroczyście pasowani na czytelników w naszej nowej szkolnej bibliotece przez Panią Dyrektor Magdalenę Sycik.

                     Zanim złożyli ślubowanie dowiedzieli się jak być dobrym czytelnikiem oraz obejrzeli przedstawienie pt. „Zaczarowany bajek świat” przygotowany przez uczniów klasy III b pod  moim kierunkiem.

                     Na pamiątkę tej uroczystości  pierwszaki otrzymały od pani Dyrektor książki ofiarowane  przez Instytut Książki w ramach kampanii  społecznej „Mała książka – wielki człowiek”. Radość dzieci z otrzymanych książek była ogromna. Z entuzjazmem zabrały się do przeglądania i czytania.

            Henryka Retka