• Informacje dla rodziców klas I

            13.08.2020

            Szanowni Państwo, w poniedziałek 17 sierpnia 2020 r. zostaną na tablicy informacyjnej przy sekretariacie wywieszone listy klas I. 

            Spotkania organizacyjne z uczniami, rodzicami i opiekunami odbędą się 1 września, natomiast już od 24 sierpnia będziecie Państwo mogli pobrać z sekretariatu lub ze strony internetowej potrzebne dokumenty - np. zgłoszenia na świetlicę szkolną, obiady, oświadczenia i in.

            O wszystkich działaniach związanych z pracą szkoły będziemy Panstwa na bieżąco informować za pośrednictwem strony internetowej oraz naszego profilu FB.

            Dyrekcja szkoły

             

            WYPRAWKA DLA UCZNIA KLASY PIERWSZEJ

             

            · komplet podręczników Szkolni Przyjaciele wyd. WSiP, New English Adventure 1   i ćwiczeń – podręczniki i ćwiczenia zapewnia szkoła, dzieci otrzymają je w pierwszych dniach września, rodzice kupują tylko podręcznik do religii W imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego, Wyd. Katechetyczne, Warszawa

            · zeszyty:  2 w cienkie linie [czerwone i niebieskie] lub wyraźnie zaznaczone grube i cienkie linie, 4 zeszyty w kratkę (do języka angielskiego, matematyki, religii i zeszyt do korespondencji) – wszystkie 16 k,  bez marginesów,

            · tornister – nie plecak (tornister jest usztywniany – dzięki temu zdecydowanie lepszy dla kręgosłupa, poza tym zeszyty i książki nie będą mieć pozaginanych rogów, a dzięki przegródkom, dziecku będzie łatwiej odnaleźć różne rzeczy. Zwrócić także należy uwagę na to, czy tornister, który chcemy kupić, jest lekki, ma atesty i pozytywną opinię któregoś z instytutów badających produkty dla dzieci. To będzie gwarancja jakości i bezpieczeństwa dla młodego kręgosłupa. Ważne jest, aby miał elementy odblaskowe. Jeśli zdecydujecie się Państwo na plecak na kółkach, szczególnie ważne jest dopasowanie go do wzrostu dziecka, wiele plecaków ma zbyt krótkie rączki i powoduje nieprawidłową postawę)

            · pudełko śniadaniowe + bidon (nieobowiązkowe, ale się przydaje)

            · piórnik, a w nim tylko:

             Ø 2 miękkie ołówki (mogą być trójkątne)

            Ø 2 długopisy  z czarnym lub niebieskim wkładem

            Ø temperówka z pojemniczkiem

            Ø gumka

            Ø klej w sztyfcie

            Ø linijka 15-20 cm z widoczną podziałką

            Ø nożyczki z zaokrąglonymi końcami (jeśli dziecko jest leworęczne – dla leworęcznych)

            · kredki ołówkowe i świecowe (w oddzielnym piórniku lub trwałym opakowaniu)

            · przybory do pozostawienia w sali:

             Ø farby plakatowe 12 kolorów + 2 pędzle o różnej grubości + pojemnik na wodę z przykrywką uniemożliwiającą wylanie się wody

            Ø blok A4 kolorowy

            Ø blok techniczny A4 biały i kolorowy

            Ø papier kolorowy (wycinanki) nie może być samoprzylepny

            Ø bibuła kolorowa

            Ø plastelina 8 kolorów

            Ø 2 teczki z gumką (na prace plastyczne i prace kontrolne)

            · strój gimnastyczny: granatowe/czarne spodenki, biała koszulka, buty sportowe (również do chodzenia po szkole), worek

            · obuwie na zmianę + worek

            · strój galowy: granatowe (czarne) spodnie/spódniczka, biała koszula (bluzka) na rozpoczęcie roku i inne uroczystości szkolne

            UWAGA: Worek ze strojem gimnastycznym, worek z obuwiem zmiennym, tornister, piórnik, bloki i inne rzeczy należy obowiązkowo podpisać (nożyczki i gumkę również!). Nowa sytuacja, emocje, obowiązki, mogą sprawić, że pierwszoklasista (choć nie tylko) może zapomnieć, które rzeczy są jego lub pomylić podobne przedmioty. Szczególnie ważne jest to również z uwagi na to, że w tym roku szkolnym musimy stosować specjalne obostrzenia sanitarne, które wykluczają np. korzystanie ze wspólnych przyborów czy pożyczanie ich od kolegi/koleżanki.

          • Zakończenie roku szkolnego 2019/2020

            26.06.2020

            Świętowaliśmy dzisiaj zakończenie roku szkolnego. Uroczystość była niezwykła, nie tylko ze względu na reżim sanitarny i konieczność trzymania się pewnych zasad bezpieczeństwa - niezwykła, bo zakończyliśmy nauczanie zdalne, w którym zarówno uczniowie, jak i rodzice wykazali się niezwykłą cierpliwością i samodyscypliną. Zatem podziękowania i gratulacje należą się nie tylko uczniom i wspaniałym, kreatywnym nauczycielom, ale także rodzicom, za ich ogromny wkład i pomoc.

            W sali gimnastycznej mogły odbyć się tylko 3 uroczystości: pożegnanie ósmoklasistów, zakończenie roku trzecioklasistów i sześciolatków.

            Pożegnaliśmy uczniów klas ósmych. To w naszej szkole kształtowały się ich poglądy i zainteresowania, a dzisiejsze marzenia o dalszej nauce lub wyborze drogi zawodowej z każdym dniem szkolnego życia przybierały realnych kształtów. Otrzymanie świadectwa ukończenia szkoły podstawowej zamyka pewien rozdział.

            Drodzy Ósmoklasiści, sięgajcie po nowe doświadczenia, pamiętając przy tym, że szczyty zdobywa się krok po kroku, nie zatrzymując się pomiędzy. Wy wielokrotnie dawaliście dowody, że nie boicie się wyzwań. Pragniemy, abyście tacy pozostali.

            Życzymy Wam dalszej wytrwałości, radości oraz sukcesów.

            Dziękujemy za dojrzałą i odpowiedzialną postawę, a naszym uczniom, ich rodzicom, pracownikom szkoły życzymy wspaniałych, zdrowych wakacji.

             

            Dyrekcja Szkoły

          • Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych aglomeracji warszawskiej

            15.06.2020

            Od 15 czerwca od godz. 8.00 do 10 lipca do godz. 15.00 kandydaci będą mogli zalogować się i wypełnić Wniosek o przyjęcie kandydata do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej na rok szkolny 2020/2021 tj.:

            Uczniowie samodzielnie zakładają konta w systemie, korzystając z zakładki "Zgłoś kandydaturę", wprowadzają nr PESEL. 

            Wydrukowany i podpisany wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów należy złożyć w szkole pierwszego wyboru lub przesłać:

            - w formie skanów za pośrednictwem poczty elektronicznej (adresy e-mail znajdują się na stronach internetowych szkół),

            - w formie wniosku elektronicznego, podpisanego przez rodzica profilem zaufanym, bezpośrednio w systemie elektronicznego naboru.

            W celu złożenia wniosku w systemie rodzice powinni podpisać wniosek profilem zaufanym, a następnie kliknąć przycisk "Złóż wniosek". 

            Uczniowie mogą też sprawdzić statystyki chętnych do szkół i na poszczególne profile (statystyki zmieniają się cały czas, zależnie od deklaracji kandydatów).

            Strona do logowania (kliknij w link): Link do strony logowania i rejestracji

            Powodzenia!

          • Świętujemy Dzień Dziecka

            01.06.2020

            Duży czy mały dzisiaj świętuje,

            Dziś każdy jest dzieckiem i się raduje.

            Małych przyjemności, wielkich miłości,

            zdrowia, szczęścia i przyjemności.

            Każdemu życzymy tego, co potrzebuje!

            W Dniu Dziecka każdy z nas króluje!

             

            Najlepsze życzenia dla wszystkich dzieci, tych dużych i tych małych, składa Dyrekcja Szkoły. A na zdjęciach widać, jak dzisiaj bawią się dzieci obecne w szkole :-) 

          • Od dzieci dla dzieci

            01.06.2020

            Przy okazji tego pięknego i wyjątkowego dnia - Dnia Dziecka, chcemy podziękować Rodzicom i Dzieciom z naszej szkoły, którzy włączyli się do akcji zbierania nakrętek na rzecz Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci.

            W maju kolejne 7 worków nakrętek zebranych w naszej placówce zostało dostarczonych do siedziby Fundacji we Wrocławiu.

            Dzięki tej akcji uczymy dzieci empatii, wrażliwości na los innych, odpowiedniej postawy obywatelskiej. Pokazujemy, że niesienie pomocy daje dużo radości i zadowolenia, a mały gest może czynić wielkie rzeczy. Pomagamy nie tylko lokalnie, nasze działania mają szerszy zasięg. Nie ma nic piękniejszego, jak serca naszych dzieci otwarte na potrzeby chorych rówieśników. Pięknie dziękujemy ❤

             

            Monika Czyżo

          • Konsultacje przedmiotowe od 1 czerwca

            27.05.2020

            Szanowni Uczniowie i Rodzice,

            od 1 czerwca uczniowie klas 4-7 mają możliwość zgłosić się na konsultacje przedmiotowe. Uczniowie kontaktują się i umawiają bezpośrednio z nauczycielem. 

            W szkole obowiązują szczególne zasady bezpieczeństwa i higieny, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną. Bardzo ważne jest, żeby uczniowie i rodzice znali procedury bezpieczeństwa, które będą obowiązywały na terenie szkoły.

            Oto kilka najważniejszych punktów:

            1. Przy wejściu do szkoły obowiązuje pomiar temperatury.

            2. Rodzice nie wchodzą do szatni - mogą wejść tylko do przedsionka i do sekretariatu szkoły (pojedynczo).

            3. Każdy rodzic musi mieć maseczkę zakrywającą nos i usta, kiedy wchodzi do szkoły.

            4. Uczniowie zachowują bezpieczną odległość od siebie i nauczyciela.

            5. Uczniowie nie przynoszą i nie korzystają z telefonów, nie przynoszą też innych zbędnych przedmiotów.

            6. Po zakończonych zajęciach należy jak najszybciej opuścić teren szkoły i nie gromadzić się w pobliżu.

            Każdy rodzic/opiekun będzie musiał też podpisać regulamin bezpieczeństwa i oświadczenie (do pobrania w załączniku u dołu strony - dwie strony do podpisania). Można go wydrukować, wypełnić i przynieść do szkoły w dniu konsultacji lub pobrać w sekretariacie szkoły i wypełnić na miejscu. Jest ono obowiązkowe.

            W razie pytań zapraszamy do kontaktu z sekretariatem lub wicedyrektorem szkoły.

             

            Link do procedur bezpieczeństwa, regulaminu i oświadczeń:

            https://www.spzalubice.radzymin.pl/a/procedury-bhp-i-oswiadczenia-do-pobrania

          • Harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

            19.05.2020

            Ogłaszamy harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021, w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych.


            Wnioski o przyjęcie do szkół ponadpodstawowych

            Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach:

            • od 15 czerwca do 10 lipca br. – termin na złożenie wniosku i uzupełnieniego o świadectwo ukończenia szkoły. 
            • od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie wniosku o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować.

            Od 15 do 22 czerwca br. będzie można składać wnioski do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału międzynarodowego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji, a także szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych.


            Terminy uzupełnienia wniosków

            Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej należy uzupełnić:

            • do 10 lipca br. – o świadectwo ukończenia szkoły,
            • do 4 sierpnia br. – o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.


            Termin rejestracji do systemu rekrutacyjnego będzie znany dopiero po opublikowaniu komunikatu Starostę Powiatu Wołomińskiego i Prezydenta M.St. Warszawy oraz pozostałych Starostów.


            Do pobrania: Terminy postępowania rekrutacyjnego

          • Powrót uczniów klas I-III do szkoły

            17.05.2020

            Szanowni Rodzice,

            Od 25 maja 2020 r. uczniowie klas I-III mogą brać udział w zajęciach opiekuńczo–wychowawczych z elementami zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej.

            Uwzględniając wtyczne GIS, MZ i MEN dla szkół podstawowych edukacja wczesnoszkolna  https://www.gov.pl/web/edukacja/wytyczne-gis-mz-i-men oraz konsultacje z dyrektorami placówek, w szkołach na terenie gminy Radzymin oferta dydaktyczna i opiekuńcza będzie miałą następującą formę:

            • Zajęcia dydaktyczne z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej, j. angielskiego i religii w wymiarze: 3 godziny lekcyjne dziennie (w tygodniu: 13 godzin edukacji wczesnoszkolnej, 1 godz. j. angielskiego, 1 godz. religii) w godz. 8.50-11.25 (jeśli chęć uczestnictwa w zajęciach zgłosi do 12 dzieci z klasy (w klasach mniejszych niż 48m2 – iloraz powierzchni klasy i liczby 4), oraz w godzinach 12.00–14.35 dla ewentualnej drugiej grupy, jeśli chętnych zgłosi się więcej;
            • Zajęcia opiekuńcze w godz. 7.00-17.00, w ramach świetlicy szkolnej;
            • Umożliwienie  dzieciom odpłatnego skorzystania z obiadu podczas przerwy obiadowej 11.25-12.00 (w tym czasie przeprowadzona zostanie dezynfekcja sal);
            • Dla dzieci  pozostających w domu zapewniamy kontynuację zdalnego nauczania.

             

            Prosimy rodziców o deklarację uczestnictwa ww. zajęciach opiekuńczych i dydaktycznych w szkole oraz chęci skorzystania z obiadu i dowozu (w szkołach, w których dotychczas był organizowany dowóz dzieci).

            Deklaracje za pomocą platformy LIBRUS lub telefonicznie należy zgłosić do wychowawcy klasy w terminie  do 18 maja 2020 r do godz. 13.00.